2013. május 18., szombat

31. rész - Nem lehet szavakba önteni, amit most érzek!



Hannával, Perrivel és Eleanor-ral már a Madison Square Garden VIP szektorában ültünk. A csapat második alkalommal lépi át az aréna kapuit és kápráztatja el imádott közönségét. Rengeteg az ember, a rajongók sikoltoznak, teljes az őrület. Mielőtt elindultunk volna, a lányokkal elfogyasztottunk egy üveg fehérbort. Hanna természetesen csak egy pohárral, de 4 embernek egy 0,7 l-es bor semmiség. Megadta az alap jókedvet, amitől nagyon jól éreztük magunkat.
Ahogyan ott ültem, és körbe néztem az arénában, különleges, büszke érzés kapott el. Hihetetlen, hogy ez az 5 egyszerű fiatal fiú a világ egyik legnagyobb arénájában lép színpadra. Óriási dolog ez. Én most vagyok itt először, és káprázatos hozzátartozóként is részt venni, nemhogy főszereplőként. Ez sokat jelent a srácoknak és láttam rajtuk az őszinte, érthető izgalmat. Egész délután próbáltak, mindent tökéletesnek akartak tudni.
Alig néhány perc maradt kezdésig. Az előzenekar már elköszönt a közönségtől. A rajongók egyre izgatottabbá és türelmetlenebbé váltak. A teljes hangerőre kapcsolás akkor következett be, amikor bejátszották az előzetes videókat. Majd végül berobbantak a fiúk is, mindenki meg volt őrülve. El és Perrie úgy sikítozott, mint a fanatikusok. Engem is lázba hozott a hangulat, és az a pohár bor is megtette hatását.
Elkezdődött a várva várt koncert, amitől mindenki önkívületi állapotba került. Jól telt az este, Hanna kicsit furán viselkedett, aggódtam is érte. Talán csak fáradt volt, változik az ember teste, lelke, a közérzete, amikor várandós. Reménykedtem benne, hogy csak ennyiről van szó.
Számomra az est két kedvenc dala a Little Things és a Moments volt, amelyeket most is bámulatosan adtak elő, és Liam tekintete sok alkalommal találkozott az enyémmel, amitől jócskán zavarba is jöttem. Az est zárásaként a Live While We’re Young-ot adták elő, ráadásként pedig a Kiss You-t. Miután vége lett a koncertnek, a biztonságiőrök a banda öltözőjéhez kísértek bennünket. Hanna nem érezte jól magát, szeretett volna már a hotelben lenni és pihenni.

-         Csodálatosak voltatok! – öleltem magamhoz Liam-et, aki erős karjával teljesen befonta a hátam.
-         Elképesztő volt, ennyi ember, csak miattunk. Repesek az örömtől! – izgatottan mesélte az élményeit, s szemében a boldogság szikrái mutatkoztak meg.

Niall is észrevette, hogy barátnőm nincs jó passzban, így sietett, hogy elkészüljön és elsőként indultak el a hotelbe. Mi még maradtunk nagyjából fél órát és a lányokkal a fiúk élménybeszámolóit hallgattuk. Borzasztóan büszke voltam rájuk, ez annyira nagy dolog.
Perrie és Zayn étterembe mentek, Harry egyedül távozott, míg El és Louis szintén a hotelbe indultak. Nem tudtam velünk mi lesz, Liam mit szeretne csinálni az este további részében. Boldogan, kezemet fogva lépkedett mellettem, olykor puszit nyomott az arcomra és kezével átkarolta a vállam. Nem mondott semmit, gondoltam visszamegyünk a szállodába. Az autóban ülve azonban láttam, hogy nem arra megyünk. Nem értettem mit akar, idegesített a szótlansága.

-         Hová megyünk? – nem bírtam magammal, muszáj volt rákérdeznem, tudni akartam.
-         Meglepetés! – mosolygott huncutan, ami egyre inkább kíváncsibbá tett.
-         Az nem holnap lesz? – kérdeztem megilletődve, nem készültem fel rá.
-         Meggondoltam magam. Ma szeretném inkább.

A kocsiban ülve gondolatok ezrei cikáztak a fejemben. Mit akarhat? Látom rajta, hogy nagy dolog, vajon mi lehet az? Voltak tippjeim, de elhessegettem őket. Nem akartam csalódni, féltem, hogy más lesz és akkor összetörik bennem valami. Sodródtam az árral, gondoltam hamarosan úgyis kiderül.


-         Lassan oda érünk, gyere. – kezét felém nyújtotta és felhúzott. Kinyitotta az autó tetőablakát és kibújtunk rajta. – Nézz fel! – mutató ujjával az Empire State Building felé mutatott. Fényekből álló szívecskét fedeztem fel. Gyönyörű volt.
-         Ez komoly? Te csináltad? – ledöbbentem.
-         Igen. És fel is fogunk menni. Bár már nem lehetne, én elintéztem. Nem szeretem kihasználni az ismertséget, de most muszáj.
-         De édes vagy! Szeretlek! – finom csókot leheltem ajkára. – De ugye tudod, hogy miattam nem kell ilyen dolgokat csinálni, ha elmegyünk vacsizni, az is nagyszerű, a lényeg, hogy veled legyek.
-         Ez fontos, szerettem volna ezt megtenni neked, érted.
-         Köszönöm!

Hamarosan oda is értünk, a hatalmas tornyosuló épület alján voltunk. Felnéztem, láttam a kivilágított szívet. Annyira nagy volt, lentről úgy tűnt, mintha az égig érne. Kézen fogva elindultunk a belső részre, a lifthez. Egy jól öltözött, negyven körül férfi állt a felvonó mellett, udvariasan üdvözölt minket, és felkísért a torony legtetejéig. Amikor kiszálltunk a liftből, a szívem szakadt meg, de most a boldogságtól. Egy rózsaszirmokkal borított asztalt volt elhelyezve a korlát mellett, gyertyák égtek rajta, és külön kis asztalra volt készítve az étel. Az első randevúnk jutott eszembe, amikor a London Eye egyik kabinjában romantikáztunk. Egész Manhattant beláttuk fentről, lélegzetelállítóan tündököltek a fények, a csillagok ragyogtak, a hold is saját színében pompázott. Mintha álom lett volna, tökéletes este a tökéletes férfival. Minden lány erről álmodik és számomra is hihetetlen, hogy ez megadatott nekem. A férfi magunkra hagyott bennünket, megmutatta mivel 
tudunk vele kommunikálni, ha bármire is szükségünk lenne.



-         Tetszik? – kérdezte Liam, miközben a fénycsóvákat néztem.
-         Imádom! Annyi kedves tőled, hogy ezt megtetted értem. Nem tudok jelzőt mondani, ami megilletné azt amit most érzek.
-         Szeretnék neked adni valamit. – a zsebében kotorászott, én pedig izgatottan vártam, mit fog elővenni. A szívem majd kiesett a helyéről. – Tessék, fogadd ezt el tőlem. – egy kis dobozt nyújtott át. Amikor kinyitottam egy kulcsot találtam benne. Tudtam mire gondoljak, de mégis kérdő pillantást vetettem rá. – Ez egy ház kulcsa, a mi házunké. Londonban van, kertes, fákkal és növényekkel teli. Tudom, hogy szereted a természetet, ezért gondoltam, hogy inkább egy házzal leplek meg, nem pedig lakással. Ha vége a turnénak, szeretném, hogy ott élj velem. Hogy mindig a közelemben lehess. Nyugodtan, zavartalanul, csak mi ketten. – nem tudtam mit szólni. A könnyeim, mint a záporeső hullani kezdtek, meghatódtam. Boldog voltam, hogy tervezi velem a jövőjét, annyira jól esett. Szerelmesen nézett rám, tudtam, hogy erre vágyik.
-         Köszönöm drágám, ez életem legcsodásabb napja. Alig várom, hogy birtokba vegyük az otthonunkat.
-         Boldoggá tesz, hogy ezt mondod.. Féltem mit fogsz szólni hozzá, de megnyugodtam. Attól tartottam, hogy túl korai ilyen döntést hozni, és esetleg megrémítelek vele.
-         Jaj ne butáskodj, ez annyira szép. Minden vágyam a közös élet veled, együtt, ketten. – szorosan magamhoz öleltem, finom illatát mélyen az orromba szippantottam. Boldog voltam, a legboldogabb a világon.

A vacsora valami istenien finom volt, a szakács igazán kitett magáért. Mert azért azt nem feltételezem, hogy Liam főzte, bár a mai akciója után, talán már az sem lepne meg. Vacsora után leheveredtünk a falhoz, ahonnan látni lehetett a fényárban úszó várost. Kellemes volt az este, igazi nyári éjszaka. Liam betakargatott mindkettőnket egy pléddel, magához húzott és puszikkal hintette be a nyakam. Éreztem rajta a nyugalmat, a higgadtságot. Olyan tökéletes este volt, amit tán remélni sem mertem.

-         Lenne még valami, amit adni szeretnék. – felállt, a kabátjában matatott, majd egy nagy sóhaj után közelebb jött hozzám. – Hihetetlenül boldog vagyok, amiért így örültél a háznak, a közös otthonunknak. Mások szerint talán elhamarkodott, de én úgy érzem, ez a 6-7 hónap elég volt ahhoz, hogy tudjam, örökké (ha lehet ilyet mondani), magam mellett tudjalak. – Egy mályvaszínű dobozkát tartogatott a kezében. Óvatosan letérdelt és feltette a kérdést. – Lennél a feleségem? – úgy éreztem a házzal, a vacsorával a legeslegcsodásabb estét varázsolta nekem, erre egyáltalán nem számítottam. Persze megfordult a fejemben, mi lenne ha.. de aztán nem gondoltam erre.
-         Úristen. – a könnyeim újra potyogni kezdtek, teljesen meghatódtam. – Igen Liam, leszek a feleséged. – Ahogy ezt kimondtam, egy kósza könnycsepp hullott le az arcán. Ujjamra húzta a meseszépen csillogó ékszert és megcsókolt.

Ez velem történik? A boldogság és a meghatottság mellett ez járt a fejemben. Mivel érdemeltem ki ezt a nagyszerű fiút? Mások számára leírhatatlan békét, mámort éreztem, amit szavakkal le sem lehet írni. Liam Payne eljegyzett engem. Kimondani is szép, nem hogy átélni. Őt akarom, csakis őt. Nézegettem az ujjamon villogó csodát és újból sírni kezdtem. Ő csak ölelt, nem engedett el. Meg akartam őrizni ezt a pillanatot, életem legszebb pillanatát…


***

Megérkeztem. Annyira vártam már ezt a részt, remélem úgy tudtam leírni, hogy ti is érzitek a szereplők boldogságát. 
Kérlek mindenképpen jelezzetek felém. Mostanában kevesebb kommentet kapok, ami kicsit elszomorít. De nagyon hálás vagyok azoknak akik rendszeresen véleményeznek, bármilyen formában. 

Pipáljatok, írjatok! Nagyon kíváncsi vagyok, mit gondoltok!

Puszillak benneteket!

18 megjegyzés:

  1. Kedves Cami!
    Lusta fajta ember vagyok, de mivel én is írok ezért tudom milyen érzés az ha az ember megtudja a véleményét az irományáról. (legyen az hideg vagy meleg, akkor is jó érzés)

    Mit is írhatnék ehhez a részhez? Hát csak annyit, hogy egyszerűen imádtam! Nagyon vártam, hogy mi lesz a meglepetés és tessék! :) Meseszép, csodálatos és mindenképpen megható amit Liam tett. *.* Bárcsak velem is megtörténne ugyanez vagy legalábbis hasonló, egy olyan emberrel akiért tűzbe tenném a kezem...;)

    Visszatérve! Nem tudom, hogy te hogy vagy vele, de imádok sírni örömömben. Ha szomorú vagyok, szinte sosem tudok sírni, de ha örülök akkor aztán! A héten is volt ilyenben részem, sikerült egy olyan dolog amire nem számítottam. A végtelen boldogság nálam mindig összekapcsolódik az örömömben sírással és ennél jobb érzést elképzelni sem tudok. Sokszor nem is csak sírok, hanem egyszerűen zokogok, de... Nem csodálom, hogy Cami is sírt a meghatódottságtól. :)

    Hát nem csodálatos dolog a szerelem!

    Remélem Hanna-nak nincs komoly baja. Harry-nek és Liza-nak pedig szurkolok! ;)

    Lényeg a lényeg még mindig nagyon jól írsz! Olyan jó, hogy gyakran hozol részeket.:) Mindig csavarsz a történeten olyat, amire nem számítok és ettől sohasem unalmas. Színes, ahol kell és vidám. Néha persze szomorú, de ettől szép! Az érzéseiket is szuper jól leírod! Ennél szebb "kézmegkérést" elképzelni sem tudnék!;)

    Várom a következő részt!

    Életem eddigi leghosszabb kommentjét írtam, úgyhogy tényleg imádom a sztorit.

    Köszönöm, hogy így írsz:) És, hogy folytatod! Szerintem az a jó író aki ha megreked bármi miatt, akkor is folytatja és nem ez van:
    "kevesen írtok, nincs ihletem se abbahagyom a blogot!"
    Ez mindig jó kifogás és ürügy!

    Remélem te folytatod egészen addig ameddig eltervezted!:)

    Csók, puszi (tudom h lopott szöveg, de imádom) ~BellBoo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága BellBoo!

      Most én is meghatódtam. Annyira boldog vagyok a véleményed miatt, nagyon köszönöm, hogy megosztottad velem a gondolataid.
      Örülök, hogy átérezted a lánykérés érzését, sokat készültem erre, úgy akartam leírni, hogy kivehető legyen a boldogság, az öröm, a csodálat, a meghatottság. Ez minden lány életében örömteli pillanat, és akartam, hogy érezni lehessen, a főszereplő lánynak mit is jelent ez.
      Talán túl romantikus lett, meglehet. De én szeretem a romantikát és álomszerűen képzeltem el.

      Hanna-Harry-Liza történetei is folytatódnak majd, tartogat a sztori még bőven izgalmakat.

      Köszönöm szépen, hogy jónak tartod az írásom és a történet menetét is. Hálás vagyok!

      Én biztosan folytatni fogom még egy darabig, a fejemben megvan nagyjából hány részes lesz, ezért is alakítom így az eseményeket.

      Még egyszer nagyon köszönöm, hogy írtál! Nagyon sokat jelent, hidd el! :)

      puszillak♥

      Törlés
  2. Uristeen imádom.És be jött a sejtelm,eljegyezte...annyira izgii!
    Nagy nagy gratulaa!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!

      Igen, ez volt a meglepetés. Szerintem sokan sejtettétek!
      Nagyon örülök, hogy tetszik!

      puszi♥

      Törlés
  3. annyira nagyszerűen írsz,ez a kedvenc blogom,remélem soha nem hagyod abba.ha ráérsz nézz be és komiba,hogy mit gondolsz:))
    puszillak xx http://nezzazegrealegszebbfenyre.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh köszönöm szépen! Nagyon köszönöm a bókot, örülök, hogy ennyire tetszik. Nos sajnos egyszer vége lesz ennek a történetnek, de már a fejemben van a következő sztori. :)

      Mindenképpen benézek hozzád és írok véleményt! :)

      puszi♥

      Törlés
  4. Itt vagyok!:D Egyszerűen nagyon édes rész volt. Olyan romantikusra sikerült, hogy kétszer meg kellett állnom szünetet tartani, mert ilyet még nem olvastam:D Egyszerűen nem is hiszem el, hogy ennyi érzelmet pakoltál bele. Úgy vigyorgok itt, mint egy tejbetök! (bármi legyen is az):DD

    "Az első randevúnk jutott eszembe, amikor a London Eye egyik kabinjában romantikáztunk." - Fura, mert nekem is végig az járt a fejemben:D Aztán jött ez a mondat.

    Jaj, de édes volt, ahogy Cami meghatódott. Annyira aranyos:D Ahogy Liam is. Már alig várom, mi lesz velük! Együtt fognak élni!!! aaa, ez annyira jó:D A megkérésre kicsit számítottam, és a kulcsos dolog után azt gondoltam, direkt forgattad meg kicsit a dolgokat, hogy ne legyen igazunk:DD (én szoktam ilyet:D) De végre megtörtént:D

    Hannaval kapcsolatban úgy érzem, talán nem egyszerű rosszullétről van szó. Nem tudom miért, de ezt érzem. Már nagyon kíváncsi vagyok arra is, hogy alakul ez az egész Hanna-Niall ügy. Mi lesz Hannaval? Lizával és Harryvel. Nagyon-nagyon kíváncsi vagyok... :DD
    ~xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az hogy átjött az érzés, hatalmas megkönnyebbülés. Írás kézben tele voltam mély érzelmekkel, amiket próbáltam a történetbe belecsempészni. Romantikusra akartam, talán túlságosan is az lett.

      A többi szereplő élete is tartogat jócskán meglepiket, nem kell aggódni, nem lankad a történet.

      Hálásan köszönöm, hogy rendszeresen kommentelsz, sokat jelent ez nekem.

      puszillak♥

      Törlés
  5. Ez a rész is jó lett mint a többi,így tovább.:) hamar hozd a kövit:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)

      Igyekszem a folytatással!

      puszi♥

      Törlés
  6. Istenem! Ez ez ez eszméletlen lett. Annyira váratlan volt és romantikus, hogy majdnem elsírtam magam:) Olyan átéléssel olvashattam el amikor megkapta a kulcsot, de amikor a gyűrűt(!) hát az fantasztikus volt. Bár furcsa, hogy pont Liam Payne hamarkodja el ezt a fontos lépest(általában évek után szokták(sok filmet nézek)) a pasik ezt a kérdést feltenni, deattól meg nagyon jó. Talán jobb is. Még annyi, hogy kifog derülni, hogy mi volt a Hanna baja? Vagy csak rosszul lett. Ja meg még az, hogy itt már a Liza haza ment? Nagyon várom a következő részeket:)))) ( remélem lesznek a házról képek) puszipuszipuszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm köszönöm!

      Örülök, hogy meghatott, szerettem volna, hogy ti is érezzétek a romantikát.

      Egyébként valóban korai, őt pedig komoly fiúnak ismerjük, de a szerelemben nincsenek határok. :)

      Hanna rosszulléte ki fog derülni, nem árulok el semmit. Liza pedig haza ment, így van, de ő is kap szerepet az elkövetkezendő részekben.

      puszillak♥

      Törlés
  7. Camiii rettento edes lett! Vegre megkerte a kezet! *-* es amugy teljesen atjott a boldogsaguk:)) itt mosolygok mint a tejbetök :333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nem győzöm elégszer leírni ezt a szót!

      Jól eső érzés, hogy átjött a boldogságuk, azért is lett ennyire érzelmes, szerettem volna, hogy ti is érezzétek ezt.

      Hálás vagyok, hogy írtál!

      puszi♥

      Törlés
  8. Szia!én csak most találtam rá erre a blogra de nem tudom letenni...rengeteg könyt csalt ki belőlem ez a blog.Leirhatatlan hogy milyen jó!Meg az is hogy nekem a "kedvencem" Liam szóval már egy jó pont volt.De ilyen tartalmi felépitéssel még nem találkoztam.Rabul ejtett ez a blog.Minden elismerésem a tiéd!Nagyon jól irsz.Nem húzod a dolgokat a végtelenségig de nem is hamarkodod el.!Komolyan csak jót tudok mondani..de ha az összes jelzőt felsorolnám ami ehez a bloghoz illik akkor reggelig irhatnék.Egyszerűen CSODÁLATOS!!!:)és izgatottan várom a kövi részt!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Először is üdvözöllek a kedves olvasóim között! Nagyon örülök, hogy rátaláltál és annak főleg, hogy tetszik is!

      Köszönöm szépen az elismerő szavakat, igazán jól esnek. Rendkívül hálás vagyok a gondolataidért, ki sem tudom fejezni normálisan mit is jelent ez nekem. Remélem a folytatással sem okozok csalódást és továbbra is számíthatok a véleményedre!

      millió puszi♥

      Törlés
  9. na végre!
    Liam rá szánta magát :)
    Imádom a blogod

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, végre eljött ez a pillanat is! :)

      Köszönöm, hogy írtál, és azt is, hogy ennyire szereted, amit csinálok!

      puszillak♥

      Törlés