2013. április 4., csütörtök

19. rész: Gyertyák és pezsgő


1 hónappal később*


A srácok éppen Birmingham-ben tartózkodnak, ahol a turnéjukat folytatják.  Hanna szerencsére teljesen felépült a bántalmazása óta, de Leon és Alfréd még mindig a mindennapjaink részét képezik. A tetteseket nem sikerült megtalálni, de azóta hál’istennek semmilyen fenyegető jele nem volt az újabb támadásnak. Liam azonban most sem szeretné, hogy egyedül mászkáljunk, ezért a biztonsági emberek követik minden lépésünket. Ma este lesz a koncert Birmingham-ben, ami után egy hetes pihenés következik. Ennek örülök, mert már nagyon hiányzik Liam, s minden percet vele szeretnék tölteni. Azt mondta a héten sort kerítünk a várt családlátogatásra is. Nagyon ideges vagyok, a gondolattól is görcsbe rándul a gyomrom. Próbálok nem erre gondolni, de valahogy mindig ezen jár az agyam.

A mai napot lustálkodással töltöttem, ugyanis vasárnapot írunk és hosszú, fárasztó hetek állnak mögöttem. Hanna kakaót kortyolgatva nyomogatta a laptopját a nappaliban, amíg én ebédet készítettem. Egy kis sajtos makaróni Harry saját receptje alapján. Mert szerinte nem lehet ezt csak úgy elkészíteni, bonyolult folyamat. Főzés közben a telefonon csörrent meg, aminek kijelzőjén drága kedvesem neve díszelgett.

-         Halló! – szóltam bele a telefonba, miközben a konyhapultra huppantam.
-         Szia édes, itt a pasid. – hangjának mély dübörgése hallatszott.
-         Hmm.. várj te melyik is vagy? – kérdeztem ironikusan tőle.
-         Több is van? Drágám mit csinálsz te, amíg nem vagyok ott?
-         Semmit, semmit. – vigyorogtam teli szájjal, akár egy kislány. – Hiányzol, nagyon. Mikor jössz már haza?
-         Ma éjjel. Ha vége a koncertnek indulunk vissza Londonba. Aztán egész héten együtt leszünk, mit szólsz?
-         Jól hangzik. De kb. mikor értek ide? Ja igen, nálam töltöd az éjszakát?
-         Háát nem is tudom, várj megnézem a noteszem, hátha már valakinek elígérkeztem. – hangja huncut volt és előttem lebegett az arca, ahogyan ezt kimondta.
-         Vicces vagy, nagyon vicces. – gúnyolódtam, s képzeletben a nyelvemet is kidugtam hozzá.
-         Megnéztem, szabad vagyok, úgyhogy veled töltöm. – nevetett, jót mulatott rajtam.
-         Majom vagy. Egy gonosz majom. – játszottam a sértődöttet.
-         Te kezdted szivi! Amúgy kb. hajnal 2-re érek oda.
-         Megvárlak!
-         Reméltem is! Mennem kell kicsim, éjjel találkozunk. Már alig várom. Addig küldök neked egy képet, hogy nehogy megfeledkezz rólam. Csók!
-         Szia!

Ezzel le is tette a telefont. A tészta víz viszont forrásnak indult, így kapkodva halásztam elő a szükséges makaróni tésztát. A telefon is pittyegésbe kezdett. Miután a tészta a vízbe került, megnéztem a kapott üzenetet. Liam egy édes képet küldött. A kis lökött, hogyan is feledkeznék meg róla, amikor állandóan ő jár a fejemben.


Hanna a nappaliból kiabált, éhes volt. A tészta nem rajtam múlott, a szószt elkészítettem, így még egy kis időre volt szükség, amíg az puhára főtt. Addig csatlakoztam Hannához, aki épp a twitterét bambulta. Leheveredtem a kanapéra, s a párnába nyomtam az arcom.

-         Niall hívott, ma érnek haza. És holnap elvisz ebédelni. – lelkesen hangoztatta a holnapi tervet kedves barátnőm, akinek izgatottságtól csillogtak a szemei.
-         Jól hangzik. Tudod hova mentek?
-         Nem, azt mondta meglepetés. Hát nem aranyos?!
-         Ti most hogy is álltok egymással?
-         Barátok vagyunk, mi más lenne? Egy hónap alatt nagyjából háromszor ha találkoztunk. Így elég nehéz lenne egy normális kapcsolatot kialakítani.
-         Használjátok ki a jövő hetet.
-         Jó lenne, csak az a gáz, hogy Írországba megy a családjához, illetve a tesójának lesz az esküvője.
-         Menj el vele!
-         Persze, közlöm vele, hogy „Hello Niall, bár nem hívtál, de megyek veled a szüleidhez, ja és a bátyád esküvőjére is. Mit szólsz?”.
-         Hátha elhív.
-         Nem hinném, ez családi esemény.
-         Jól van, majd meglátod mi lesz.
-         Cami, még nem jó a tészta?
-         Most tettem bele, 2 perc alatt egyetlen tésztaféle sem készül el.
-         Elég morcos vagy, mi a bajod?
-         Semmi, fáradt vagyok. Mindegy, megyek megnézem. CSak hogy a lelked megnyugodjon. Ne fáradj! – idegesen tápászkodtam fel a puha kanapéról, Hanna egy kicsit felhúzott idegileg. Bár nem biztos, hogy a hibás, alapból bal lábbal keltem.

A tészta alakulóban volt, de még kellett egy kis idő. Addig a telefonomat nézegettem, a Liam által küldött kép annyira édes volt. Szerintem vagy harmincszor megnéztem negyed óra alatt, amíg a tésztára vártam. Amikor kész lett, leöntöttem a szósszal és terítettem is. Ebéd után a szobámba mentem, s lepihentem az ágyon. Szemeimet lecsuktam, s azt hiszem, hamar el is aludtam. Úgy 2-2,5 óra múlva ébredtem fel. Kócos hajjal keltem ki az ágyból, s a fürdőben rakoncátlan tincseimet igyekeztem helyretenni. A délután a kedvenc könyvem bújásával telt el, s fél 8 körül már kezdett is sötétedni. Amikor bementem Hanna szobájába füldugóval a fülében aludt. Nagy nehezen leszedtem róla a rátekeredett zsinórt, majd betakartam őt és kimentem a szobából. Unatkoztam. Semmi sem tudtam lekötni a figyelmem. Folyamatosan az órát nézegettem és vártam, hogy elmúljon kilenc, tíz... éjfél, egy óra. ¾ kettő körül megcsináltam a Liam-nek szánt meglepetést, majd visszadőltem az ágyra. Pilláim harcot vívtak velem, küzdöttem az ellen, hogy lecsukódjanak a szemeim. Néhány perc múlva arra ébredtem, hogy valaki az arcomat puszilgatja. Szemeimet kinyitva a szerelmemet pillantottam meg, aki gyönyörű szemeivel bámult rám. Az ágy mellett guggolt. Szám mosolyra húzódott és boldogan öleltem magamhoz a kedvesemet.

-         Nem bírtad ki ébren, igaz?
-         Csak..csak 10 percre aludtam el. Vártalak egész este. Meglepetést is csináltam neked.
-        Istenem, de édes vagy. De aludj nyugodtan, bebújok melléd.
-        Nem, szeretnék valamit mutatni.  Gyere velem. – felálltam az ágyról, karon ragadtam és a fürdőbe húztam Liam-et.



Szerettem volna egy kis romantikus éjszakát magunknak, ezért a fürdőben gyertyákat helyeztem el, pezsgőt készítettem a kád szélére. Engedtem még egy kis forró vizet, ugyanis a várakozás alatt hűlt egy kicsit a víz hőmérséklete.
Liam gyönyörű szemei minden érzését elárulták. Szorosan magához ölelt és finom ajkával az enyémhez tapadt. Bezártam a szobám ajtaját, hogy Hanna véletlenül se nyisson ránk.
Visszatérve a fürdőbe, lehámoztam Liam felsőjét, és apró csókokkal borítottam be a mellkasát. Pajzánul vigyorgott, s elmélyülten figyelte, vajon mit fogok tenni. Elkezdtem lehúzni nadrágja cipzárját, amire ő halk sóhajjal reagált. Kilépett a nadrágból, s az ajtóhoz rúgta. Fel akartam venni a ledobott ruhadarabot, de elkapta a karom és magához húzott. A derekamon éreztem az izgatottságát. Megfordultam, vele szembe kerülve vadul falni kezdte az ajkam. Én is megszabadultam a felsőmtől, és a nadrágomtól. Melltartóban és bugyiban álltam előtte. Szeme vággyal teli volt, s szexisen harapott alsó ajkába. Könnyed mozdulattal kapcsolta ki a melltartómat, s a nadrág mellé dobta. Finom csókokkal halmozta el a nyakam és a mellem. Mindketten kibújtunk az alsóneműből és a meleg vízzel teli kádba léptünk. Elé kerültem, s átkarolva engem, ültünk a gyertyákkal teli fürdőszoba kádjában.

-         Mit művelsz te velem? – kérdezte, miközben a fülcimpámat harapdálta.
-         Nem is értem miről beszélsz. – mosolyra húztam a számat, s válaszul puszit nyomtam az arcára.
-         Tetszik a meglepetés, nagyon is. Izgalmi állapotot váltott ki belőlem az akciód, csak hogy finoman fejezzem ki magam.
-         Ez olyan komolyan hangzott.
-         Az nem jó? Legyek komolytalan? – s ajkát a fülem mögött éreztem.
-         Legyél rossz. Mindig olyan jó vagy. – feleltem izgatottan, s nyelvemmel megnyaltam a számat.
-         Szóval legyek rossz?! Mennyire rossz?
-         Egy kicsit.
-         És ha nagyon szeretnék?
-         Azt díjaznám. – kacsintottam félig hátra fordulva.
-         Mi még nem is voltunk együtt… a fürdőkádban..
-         De fürödtünk együtt.
-         Nem arra értem.
-         Akkor fogalmam sincs miről beszélsz. – játszadozni kezdtem vele, húztam őt egy kicsit.
-         Mit szeretnél, hogyan mondjam?
-         Úgy hogy megértsem miről is van szó!
-         Szóval.. – lehelete a fülemet súrolta. Ajka közel volt hozzá. – Még nem szeretkeztünk a fürdőkádban, nem volt alkalmam, hogy magamévá tegyelek ebben a helyiségben. – lúdbőrös lettem ettől a kijelentéstől. Éreztem, ahogyan a vágy és az izgatottság magával ragad. Forróság öntötte el az ágyékom. – Így már megértette, kisasszony?
-         Azt hiszem igen! – kezével végig simította a combom, és ujjai egészen a nemi szervemig kalandoztak.
-         Úgy gondolom, bizonyíték is van rá, hogy megértette.


Csintalan mosoly jelent meg az arcán. Azt hiszem ilyennek még sosem láttam őt. Izgattak a száján kiejtett szavak, és minden apró mozdulat, amit felém irányított. Először szerelmeskedtem vele a fürdőszobában, de azt hiszem mindkettőnk számára felejthetetlen éjszakára sikeredett a mai. Ez olyan különleges alkalom volt, amit sokszor meg kellene ismételni…



***

Köszönöm, hogy olvassátok a történetet, kedvesek vagytok!
Kérni szeretnék tőletek valamit. Tudom, hogy mindig írom, hogy várom a véleményeket, és vannak akik meg is tisztelnek ezzel akár pipával, akár komment írásával. A hétfőn feltett részhez 51 megtekintést ír a blogger oldala, mégis igen csekély a hozzászólások és pipák száma.
Nagyon kérlek titeket, hogy aki olvassa, mindenképpen jelezzen nekem vissza, hogy milyen a blog. Nagyon fontos nekem minden egyes vélemény, mert ha valami nem jó, tudok rajta a jövőben változtatni!
Ha nem szerettek véleményt írni, nyomjatok egy 'tetsziket' vagy 'nem tetsziket', az is sokat számít.

Köszönöm szépen!

19 megjegyzés:

  1. Imado!!*o* nagyon ugyes vagy!!:) hamar a kovit<3 -Rebi xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rebi!

      Nagyon nagyon köszönöm, hogy írtál. Annak pedig külön örülök, hogy tetszik is a történet! Igyekszem a folytatással!

      puszillak♥

      Törlés
  2. Tetszett, ügyes vagy nagyon, jöhet a perverz rész, mert azokat is ízlésesen írod!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm szépen, jól esik, hogy pozitív véleménnyel vagy. Lesznek még szexuális tartalmú részek a jövőben is, de csak mértékkel. Nem mindenki szereti, ha cenzúrázatlanul le van írva minden. :) ;)

      puszi♥

      Törlés
  3. júj ma találtam meg ezt a fanfiction-t és imáádom, már az összeset elolvastam és víí dejó :DD <3 *0* imádom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Üdvözöllek az én drága olvasóim között. Nagyon nagyon örülök, hogy rátaláltál a blogra. Nem is tudod mennyire boldoggá tesz, hogy ennyire tetszik!
      A jövőben is várom a véleményed, akár pozitív hozzászólás, akár kritika formájában. :)

      puszillak♥

      Törlés
    2. Váá tök jófej vagy :)
      és én is örülök, hogy megtaláltam a blogot :DD <3

      Törlés
  4. Camiiii ugy imadom*-* koviiiiit <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Édes vagy, hogy írtál!
      Sietek a következővel! :))

      puszi♥

      Törlés
  5. Camii
    mint mindig most is sikeresen lenyűgöztél!
    Kérlek nagyon siess a kövivel mert nem sokáig birom...<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! Nem tudom elégszer hangsúlyozni, hogy milyen jól esik a pozitív visszajelzés! Kedves vagy, hogy írtál!

      Amint tudom, hozom a folytatást!

      puszi♥

      Törlés
  6. Basszus Cami,nem semmi egy csaj vagy:D
    Ős tehetség.Abba ne merd nekem hagyni az írást!!!!!Imádlaak,és nagyon siess a kövivel!
    Puszii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem, de drága vagy! Hálás vagyok neked, amiért írtál. Nagyon nagyon köszönöm. Szavakkal ki sem tudom fejezni mit érzek. Mélységes hála, amiért így gondolod! :')

      millió puszi♥

      Törlés
  7. Hogy tudsz ilyen jól írni?! Eszméletlen jó:)
    Folyton azt nézem (ha netezek) hogy mikor jön az új rész
    Alig várom a következő részt<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága L Annus!

      Annyira édes vagy, nagyon szépen köszönöm! Én nem érzem magam annyira jónak, de jól esik, hogy ti ezt gondoljátok. Vasárnap vagy hétfőn jön az új rész!

      Addig is millió, és még annál is több puszi♥

      Törlés
  8. Hogy nem vagy annyira jó???
    Fantasztikusan írsz! annyira jól fogalmazol meg az ötleteid is nagyon jók
    Ez a legjobb blog!!!<3 hidd el tehetséges vagy és ezt nem csak én gondolom így:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon aranyos vagy! Köszönöm szépen! Elmondhatatlanul jól esnek a szavaid! :')

      Köszönöm!!!! :)♥

      Törlés
  9. Ügyi vagy :)
    Nekem is van blogom és remélem azt is ennyien fogják olvasni :)
    Pusszi:Esztik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Eszti!

      Köszönöm szépen, hogy írtál. És örülök nagyon, hogy tetszik! :)) Kívánom neked, hogy sikeres legyen a blogod! ;)

      puszillak♥

      Törlés