2013. április 28., vasárnap

26. rész - Hogy hagyhattam magam erre rábeszélni?


Nem is értem hogy hagyhattam magam erre rávenni, mindig is komolyan gondolkodó, érett lány voltam, s ez a 21. életévemre is vonatkozik. Mindenesetre belementem, és nagyban készülődtünk a többiekkel. Hanna szerint abszolút nem nagy dolog, ezzel nem értek egyet. A feladat a következő: Néhány hete egy 40 év körüli házaspár költözött a szomszédunkba. Szinte alig vagyok itthon, egyszer vagy kétszer találkoztam velük, így nem nagyon ismernek fel. A feladatom az, hogy sztriptíztáncosnak kell, hogy öltözzek. Elméletben rossz címre megyek, így téves házba kopogtatok be. Épp csak belekezdenék a dologba, amikor abbahagyom. A lényeg, hogy a férfi borzalmasan kellemetlen szituációba keveredjen. Nincs kurvás szerelés vagy hasonló mutogatós ruha, kerestem egy fekete harisnyát, fekete short-ot, hozzáillő bőrkabátot és cipőt. Amikor felöltöztem meggondoltam magam és úgy döntöttem, nem csinálom meg. Nyavalyogtam össze-vissza, a srácok folyamatosan piszkáltak, hogy beszari vagyok. Édes istenem, igen, valóban az vagyok. De milyen ciki már stripper-ként beállítani a szomszédodhoz. Hogyha ezt megteszem, minimum egy párizsi hosszú hétvégét érdemlek. Oké, legyen, gondoltam magamban. Kezem-lábam remegett az idegességtől. Hogyha a srácok kiálltak a házunk bejáratához pontosan ráláttak a szomszéd házára. Niall és Liam az ajtóban állt és szakadtak a röhögéstől, Hanna pedig mosolyogva, együtt érzően szemlélt, ahogyan az ajtóhoz lépkedtem. Remegő kézzel nyomtam a csengőt és közben azon agyaltam, mit is fogok mondani. Az ajtó kinyílt, bíztam benne, hogy a férj nyitja ki. Hatalmas szerencsém volt, s azt hiszem mondanom sem kell, tágra nyílt szemekkel bámult rám.
 
-         Jó estét uram. – próbáltam egy kis színészi játékot a szövegem mellé társítani. – Én lennék az est meglepetése, csak maga miatt jöttem ide. – kacsintottam rá.
-         Khmm..- köszörülte meg a torkát. – Azt hiszem itt valami félreértés történt, mi nem ismerjük egymást.
-         Még nem, de ha beenged a házba, akkor megismerhetjük egymást közelebbről. – jézusom, miket beszélek. Filmekben láttam, hogy ilyenkor egy kicsit erőszakosnak és pofátlannak kell lenni, hogy beljebb kerülj. Beinvitáltam magam és az elsőre kiszúrt nappaliba igyekeztem.
-         Hölgyem, mégis mit csinál? Itt valami hatalmas kavarodás történt, én nem.. – mutatóujjamat a szájára helyeztem…
-         Ohh istenem, annyira sajnálom. Nekem ez nem megy... - vettem el a kezem.
-         Micsoda?
-         Nem vagyok sztriptíztáncosnő, csak a szomszédja. Éppen társasoztunk, és az lett volna a feladatom, hogy stripper-nek öltözve csengessek be, mintha téves címre érkeztem volna és kezdjek bele a mutatványomba. Bocsásson meg a kellemetlenségért. – a férfi hangos kacagásba kezdett. Nem értettem a reakcióját, de valamilyen szinten oldotta a feszültséget.
-         Akkor ezért volt annyira ismerős. – mosolygott és felém nyújtotta a kezét. – Alex vagyok.
-         Én Camila.
-         Nem gondoltam, hogy manapság is játszanak efféle játékokat. De be kell valljam, ez nagyon ötletes.
-         A barátom és a haverja találta ki. Olyan rosszul érzem most magam.
-         Jajj, ne vicceljen. Nem kell, hogy rosszul érezze magát. Megkínálhatom magát valamivel?
-         Szerintem megyek, mielőtt a felesége idejön és a látottak alapján beadja a válókeresetet.
-         A feleségem dolgozik, épp Genfben van, egyhamar nem ér ide.
-         Köszönöm, hogy ilyen megértő volt. Más nem lett volna ennyire elnéző.
-         Semmiség, jó móka ez. De a szemközti házban lakó George bácsihoz ne kopogjon be, még a végén szívinfarktust kap az öreg. – vicces fickó volt és abszolút nem volt ideges, amiért beállítottam hozzá.

Kikísért az ajtón, szívélyesen elköszöntünk egymástól, majd visszaballagtam a házba. A nappaliban már tűkön ülve vártak a többiek és a beszámolómat akarták hallani.

-         Na ki lesz a következő? – kérdeztem, mintha mi sem történt volna.
-         Tessék? Nem is mondod el mi volt? – kérdezte Liam, nem tetszett neki a hallgatagságom.
-         Túl vagyok rajta.
-         Ennyi?
-         Meglepődött, de legalább volt egy jó estéje.
-         Ezt hogy érted? – szólt közbe Hanna.
-         Levetkőztél neki? – nézett rám döbbenten Niall.
-         Nem ez volt a feladat?

Liam szúrós tekintettel nézett rám. Igazából csak meg akartam őket leckéztetni, amiért ilyen cikis feladatot találtak ki nekem, de sajnos kisebb bonyodalom lett belőle. Liam se szó, se beszéd kiment a nappaliból és lépteit a lépcső burkolatán hallottam. Kínos csend ült ki a szobában, egymást nézegettük Niall-el és Hannával. Úgy látom üvegezéskor Liam kedvenc tevékenysége, hogy csapot-papot hátrahagyva rohangál ki a nappalikból. Legutóbb Harry vallomásakor is ezt csinálta. Felálltam a földről és az emeletre indultam. Liam az ágyon feküdt és a laptopomon az internetet böngészte. Leültem mellé, de rám sem nézett.



-         Hééé, most haragszol?
-         Talán ott kellene hagynod a bölcsit és hivatalosan is ezt a szakmát űzni, egy tapasztalatod már úgyis van. – gúnyolódott rajtam, hangjában éreztem a düht.
-         Jól van, csak ugrattalak benneteket. Nem történt semmi.
-         Hogy érted?
-         Mondtam neked, hogy én erre képtelen vagyok. Belementem, mert nem hagytatok békén. De nem volt semmi. Kínosnak éreztem a helyzetet, s elmondtam az igazat a szomszédnak. Megértő volt, sőt ötletesnek találta.
-         Szóval akkor nem vetkőztél le neki?
-         Jajj drágám, néha még előtted is szégyenlős vagyok, szerinted majd ledobom a ruháimat egy 40 éves fickó előtt?
-         Ez nem volt vicces. – duzzogott. – Megijesztettél.
-         Sajnálom. – puszit nyomtam enyhén borostás arcára.
-         A tudat, hogy valaki ruhátlanul lásson… bele sem akarok gondolni. – hatalmas barna szemeivel édesen pislogott felém. Annyira kiszolgáltatottnak láttam őt abban a pillanatban.
-         De hogy gondolhattad, hogy levetkőzöm?
-         Nem gondolkoztam, csak amikor azt mondtad megtetted, hirtelen a lelki szemeim előtt lebegett a dolog és elszörnyedtem attól, hogy én kértelek erre. Legszívesebben átmentem volna, és bevertem volna képébe, hogy elfelejtse a látványod.
-         Semmiféleképpen nem sztriptízeltem volna neki. Micsoda badarság. Amúgy mostanában túlságosan verekedős lettél, nem gondolod?
-         Hát megfordult a fejemben, hogy megagyalom, de aztán elgondolkoztam a dolgon. Mindenesetre büszke vagyok rád, hogy bevállaltad, nem hittem volna, hogy megteszed.
-         Én sem… - mosolyogtam.

Nem sokkal később visszamentünk a srácokhoz, s elárultam nekik az igazságot. Remélem több ilyen feladatra nem kell számítani, mert ez azért túlzás volt. Folytattuk a játékot, borozgattunk, jó kis hangulat kerekedett, jól éreztük magunkat. Kivitelezhető feladatokat találtunk ki egymásnak, ami a másik megpuszilásában ki is merült. Az éjszakába nyúló játéknak beszélgetés lett a vége. Niall és Hanna a maga módján, de sokat mesélt a kapcsolatuk kibontakozásáról, az érzelmeikről. Tényleg komolyan gondolják. Ez számomra azért megnyugtató.
Fél 3 körül kerültünk ágyba, s amint elhelyezkedtem a puha ágyneműben, már aludtam is. A csengő hangja ébresztett 10 órakor. Álmosan nyújtózkodtam, s ébredésem pillanatában azt sem tudtam hol vagyok. Kis időbe telt mire felfogtam valaki csengetett, s újabb időbe mire tudatosult bennem, hogy nem más lehet az mint a húgom. Kimásztam az ágyból, magamra kaptam a köntösöm, majd lesiettem a lépcsőn. Amikor ajtót nyitottam, a küszöbön állt egy hatalmas bőrönddel, s rám mosolygott. Azon nyomban magamhoz szorítottam. Istenem, néhány hónap alatt is annyit változott. Beinvitáltam őt a házba, s csomagját a nappali boltíve mellé tettem.


-         Mi ez a nagy bőrönd?
-         Nem tudtam milyen ruhát hozzak, ezért mindenből hoztam egyet. Tudod, hogy mindig gondban vagyok a ruhákkal. 2 napra is hozom az egész házat. Ebben rád hasonlítok.
-         Igaz. Olyan jó téged személyesen látni, nem csak kamerán keresztül. Szép vagy hugicám.
-         Én is örülök, hogy látlak, nagyon hiányoztál. De ahogy nézem, én voltam az ébresztő, ugye?
-         Így van. Hosszúra sikeredett az este. De nem baj.
-         És hol van a híres hősszerelmes?
-         Még alszik. De már alig várom, hogy megismerd. Imádni fogod.
-         Elég ha te imádod. De annyit meséltél már róla, szinte pajtásként üdvözlöm majd.

Nem telt bele fél órába, Liam is megjelent a konyhában. Említettem neki Liza látogatását, de biztosan elfelejtette, mert meglepődött, amikor észrevette a húgomat.
Készítettem reggelit, időközben a gerlepár is csatlakozott hozzánk. Tisztában voltam vele, hogy Liza nem ájul be a fiúktól, bár még csak kettőjüket ismerhette meg. Tudni kell róla, hogy ő mindig nyugalmat sugároz magából, de hirtelen képes 360 fokos fordulatot venni és mint aki megőrült, dühöngeni. De általában nyugodt, így most sem hozta lázba, hogy a világ talán leghíresebb fiúbandájának két tagjával ül egy asztalnál. Reggeli után bekalauzoltam Lizát a vendégszobába és hagytam, had pakoljon ki kedvére. Liam-mel lefürödtünk, frissen mosott ruhába bújtunk, majd programokat eszeltünk ki a mai napra. Mivel Zayn Perrie-vel pihen, Louis pedig csak este érkezik haza El-lel az arab országból, így Liam agyából az az ötlet pattant ki, hogy Hannával, Nial-el, Harry-vel és Lizával csináljunk valami közöset. Remek ötletnek hangzott, bár tartottam attól, hogy Harry közelebbről is meg szeretné ismerni a húgomat. Liam szerint nem szólhatok bele a testvérem életébe, de akkor sem akarom, hogy Harry megkörnyékezze. Mint már mondtam, nagyon is rajtuk tartom majd a szemem. Miután Liza is kipakolt és mindenki elkészült elindultunk Harry-ért a fiúk közös lakásába. Harry a maga sajátos módján, most is nagyon jól nézett ki, s igazán divatosan volt felöltözve. Vidáman szállt be az autóba, egyenesen Liza mellé ült.

-         Szia! Harry vagyok! – nyújtotta kezét Lizának, s puszilt lehelt a kézfejére. Liza ebbe teljesen belepirult, talán sosem élt át még ilyen pillanatot.
-         Helló, én Liza vagyok, Cami húga. Nagyon udvarias vagy, ritka a mai világban.
-         Köszönöm! Mondták már néhányan. – látványosan forgattam a szemeim Harry nyáladzása miatt. Jó pontot szerzett a lánynál, jól indította a kapcsolatot. – Meddig maradsz Londonban?
-         2 napot. Csak a hétvégére jöttem.
-         Hát remélem jól fogod érezni magad a városban, ha idegenvezetésre lesz szükséged, szólj nyugodtan. – vette elő csábos mosolyát és rakoncátlan nézését.
-         Köszönjük Harry, de az idegenvezetést majd én biztosítom Lizának, de nagyon kedves gesztus tőled. – minden egyes szót nyomatékosítottam, láttam a göndörkén mit akar elérni. Azt viszont nem hagyom, hogy elcsábítsa a kishúgomat, majd összetörje a szívét. Azt nem tudom eldönteni ebből a rövidke dialógusból, hogy Liza szimpatizál-e vele, de hogy a másik oldalról nem közömbös a dolog, az tisztán látható. Mindenesetre lépten, nyomon követni fogom őket, és figyelem az összes rezzenésüket. Ha gyanúsat látok, kapni fog mindkettő, azt garantálom…


***

Köszönöm a pipákat és a véleményeket. Kicsit idegesít ez hülye blogspot, mert állandóan eltünteti a pipákat. Egyik nap 10 van, másik nap 4. Nagyon zavaró... Na mindegy, ennek ellenére én figyelem a véleményeket és hálás vagyok nektek, amiért ilyen nagyszerű olvasók vagytok. 
Ez a rész sem lett annyira izgalmas, néha-néha ilyet is bele kell építenem a történetbe.
Továbbra is várom minden kedves olvasó véleményét bármely formában, szépen kérlek titeket, jelezzetek felém.

Puszillak titeket!

12 megjegyzés:

  1. Áááá mi lesz iiittt?*-* nagyon joo lett! Kövit minel hamarabb! xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)

      Majd minden kiderül, szerdán vagy csütörtökön érkezem a folytatással! Remélem az is tetszeni fog! :)

      Aranyos vagy, hogy írtál! :)

      puszi♥

      Törlés
  2. Júúj ez nagyon vicces lett
    Tetszett:) izgulok hogy mi lesz a folytatás

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy viccesnek találtad. :) És annak is, hogy tetszett!

      Bízom benne, hogy a folytatással sem okozok csalódást!

      puszillak♥

      Törlés
  3. Egyszerűen imádtam. Ez a kis esemény a szomszéddal is kicsit feldobta a hangulatot, de végre megérkezett Liza, és már alig várom, hogy bedől-e Harrynek!:D
    Mármint, ugyan már. Neki csak akkor nem jön össze, ha valaki más tetszik a lánynak a bandából, akivel kölcsönös a dolog. Úgyhogy... gondolom érdekes lesz.

    Ja és a szomszéd kifejezetten jófej volt. Már féltem, hogy letámadja vagy valami. A Liam sértődési jelenet utáni megjegyzés pedig... Nevetnem kellett. Tényleg Liam lett az a figura, aki a játék során felugrik és elviharzik:D De aranyos volt a kis féltékenységi jelenet. Biztos azért, mert szerencsére hamar megoldódott, és édesen "békültek ki":D

    ~xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nagyon örülök, hogy ennyire tetszik. Ilyenkor rájövök, hogy ha egy ember olvasná, akkor miatta is megérné írni. Igazán hálás vagyok nektek!
      Harry igazi Casanova, bárkit el tud csábítani, szinte tanítani kellene ezt a képességet.
      A szomszéd rész hirtelen kipattant a fejemből, amikor az előző részt a szomszédos dologgal fejeztem be, még ötletem sem volt, hogyan folytassam. De akkor nem is lett olyan rossz. :)
      Liam pedig, édes. Nincs rá más szó, vagyis lenne, de reggelig azokat írogatnám.

      Igyekszem a következő résszel!

      puszillak♥

      Törlés
  4. Húú..nem is tudom hol kezdjem hírtelen:D Kezdem ott h én akartam lenni az első komizó,de nem írtam mert kezdett merűlni a telóm.:/ jó mondom holnap addigra talán leszek még 2.ik.vagy 3.ik.de látom nem.:D Liam nagyon cuki volt amikor felment a szobába,és amikor ott Camival beszélgettek.És utána jött a kedvencem,Harry:D Hát kiváncsi vagyok mit fogsz ebből kihozni,de örülnék egy kis Cami&Harry&Liam bonyodalomnak.
    siess a kövivel.:)nézz be és írj pls véleményt: http://bellaandharrycomplicatedstory.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, hogy írtál! Köszönöm!
      Liam kicsit hirtelen haragú, könnyen meg tud sértődni, és a mániája, hogy csapot-papot ott hagy és kiviharzik. :)
      Nem mondom, hogy a következő részben Harry-Cami-Liam bonyodalom lesz, de még mindenképpen lesznek zűrös ügyek, azt garantálom.

      Remélem a folytatás is tetszeni fog!

      Mindenképpen benézek a blogodra és írok véleményt!

      puszi♥

      Törlés
  5. Megint, meginnt megint :-)
    Egy tökéletes rész, nem bánom egyáltalán, hogy nem történt semmi "izgi". Csak voltunk, és jó volt.

    Liam nagyon szerelmes, és nagyon aranyos, én is biztos kicsit kiakadtam volna, de hát csak kibékültek a kis összezörrenés után. Ez így van rendjén. Nem is kavarjon be semmi, imádom a párosukat! :)

    Harry, ó drágám. Hát persze, hogy rányomulsz mindenre, ami él és mozog :-D Én szeretném, hogy a lánynak is tetsszen, megérdemelne a múltkori pofára esés után egy kis romantikát, amiért harcolnia kell. :-)

    XX

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh, nagyon sokat jelent, hogy tökéletesnek érezted ezt a fejezeted, ezzel abszolút nem értek egyet. Az előző és a mostani rész sem tartozik a kedvenceim közé, valamiért nem tetszenek. De iszonyatosan hálás vagyok a pozitív véleményedért.
      Liam nagyon szereti a lányt, ezt próbálom mindig valamilyen módon nyomatékosítani. Amolyan hősszerelmes típusnak gondolom őt.
      Harry pedig... Nos ő Harry. Teljesen igaz amit mondasz, rányomul mindenre, ami él és mozog. Ezt nagyon jól eltaláltad! :) A következő részekből kiderül majd, hogyan alakul a kapcsolatuk.

      puszillak♥

      Törlés
  6. ÁÁÁ mostanra olvastam el egyhuzamra a blogoooot! és EGYSZERŰŰEN FANTÖRPIKUS!!!!!! ♥ nagyon gyorsan kövit kérlek!!!! :)) és harry....*-* kis huncuut! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm szépen, hogy írtál! Nagyon örülök, hogy tetszik!
      Remélem a folytatás is elnyeri a tetszésed! ;)

      Harry már csak ilyen :))))

      puszi♥

      Törlés