2013. február 13., szerda

7. rész: Szánalmas vagy Malik!


Reggel igen korán, 7 óra körül felébredtem. Liam mélyen szuszogott mellettem, szinte az egész takarót lehúzta rólam. Lassan próbáltam felkelni, hogy ne ébredjen fel. Gyorsan eliszkoltam a zuhanyzóba, hogy vegyek egy frissítő fürdőt. Zuhanyzás közben ezer és ezer gondolat kavargott a fejemben. De mindegyik eltörpült, az egyik legfontosabb mellett, mégpedig, hogy lefeküdtem Liam-mel. Csodálatos volt, de így „tiszta fejjel” talán kicsit elhamarkodottnak tartom. Eddig egyszer randiztunk és már meg is történt. Bár igazából rajtam múlott, én mondtam ki a végső szót, vagyis tettem meg a döntő lépést. Hosszas tisztálkodás után halkan kerestem a szekrényben megfelelő ruhát és lementem a konyhába
Hanna sem volt ébren. Kávét és teát főztem, bundás kenyeret készítettem. A tevékenységemet a konyhában a lépcső recsegése szakította meg, s álmos fejjel megjelent szeretett barátnőm. Meglepetten nézett rám, ugyanis nem sűrűn készítek reggelit. Leült az asztalhoz, öntött a csészébe kávét és hozzálátott a bundáskenyér elfogyasztásához. Nem szóltunk egymáshoz, látszott rajta, hogy nagyon álmos, ilyenkor nem szívesen társalog senkivel. Nyugodtan reggeliztünk, ám ekkor halk léptekkel Liam jelent meg a konyha boltívénél. Hanna döbbenetében kiköpte az éppen akkor ivott kávéját. Mondanom sem kell nagyon nehezen tudtam visszatartani a nevetést.

-         Úristen, bocsi, ne haragudjatok, de erre nem számítottam. Maradj csak Cami, majd én feltörlöm. – magyarázkodott a lány, aki le sem vette szemét a rövid hajú srácról.
-         Ülj le Liam, csináltam reggelit. – ajánlottam fel neki a mellettem lévő helyet.
-         Köszönöm, de most nem vagyok éhes, szerintem megyek, ma próbálunk a srácokkal, nem akarok elkésni.
-         Ohh.. értem. – feleltem kissé szomorú hangon, de megpróbáltam úgy tenni, mintha nem bántott volna a dolog.
-         Nem haragszol, ugye? – kérdezte bűnbánó arckifejezéssel.
-         Nem, menj csak. A munka az első. Kikísérlek.

Felvette a cipőjét, illetve a kabátját, gyengéd csókot nyomott a számra, majd becsukva az ajtót, elment. Kicsit furcsának éreztem ezt az egész helyzetet, érdekesen viselkedett, mintha menekült volna. Ki tudja? Lehet hogy csak kombinálok.

-         Miért nem mondtad, hogy itt van? – kérdezte Hanna ingerülten. – Nagyon ciki volt a helyzet, nem csoda, hogy elsietett.
-         Nem volt eszemben, álmos vagy, ilyenkor békén hagylak. Amúgy, szerinted nem volt furcsa?
-         Biztosan zavarban volt, elvégre mi még nem is találkoztunk. És így reggel lejönni a lépcsőn, a hülye is tudja, hogy izéltetek.
-         Jesszus, Hanna. – mordultam fel.
-         Miért nem?
-         Hát, de.. de akkor is.. Mindegy, most felmegyek a szobámba, van egy kis dolgom, meg kell csinálnom a bölcsődei étkeztetési táblázatot. – feleltem, ott hagyva ezzel barátnőmet. Apropó, bölcsőde. Nevelőként és helyettes vezetőként dolgozom egy bölcsődében, de erről eddig nem esett szó, mert jelenleg egy hetes szabadságon vagyok.


Liam és a srácok nézőpontja

Liam álmos arccal lépett be házuk bejárati ajtaján. A többiek épp reggeliztek, s kíváncsian várták a fiú beszámolóját az estéről. Felment a szobájába, ledobta magáról ruháját, s a tusoló alá állt. 5 perc zuhanyzás után frissen mosott ruhába bújt, majd csatlakozott társaihoz.

-         Látom jól sikerült az este. – törte meg a csendet a göndör hajú Harry.
-         Igen, valóban jól sikerült. – felelte Liam.
-         Jól vagy? Egy ilyen este után nem pont így képzeltünk el. – szólalt meg Louis.
-         Az az igazság srácok, hogy szerintem ennek nem így kellett volna megtörténnie. Tudjátok, a randin pezsgőt ittunk, nála borral folytattuk, beszélgettünk, ő elmesélte élete tragikus eseményét és akkor megtörtént. Alig ismerem, én nem vagyok az a fajta srác, aki hipp-hopp ágyba bújik a lánnyal, aki igazából még nem is a barátnője.
-         Liam, annyira nyálas vagy, már bocs. Számomra a csaj attól a pillanattól nem szimpatikus, hogy megláttam az újságban. Most gondolj bele, ha Harry rámenős, és bepróbálkozik a csajnál, akkor vele nem feküdt volna le? – válaszolt Zayn, aki szemlátomást nem kedveli Liam újdonsült „szexpartnerét.”
-         Ez baromság. – szólt közbe Harry. – Nem tette volna meg, kiöntötte nekem a szívét, de jelezte, hogy nem akar semmit.
-         Hát nem tudom, szerintem olyan állapotban még én is meghúzom.
-         Na jó Zayn, fejezd be! – mondta feszülten Liam. – Nem egy állatról beszélsz, hanem egy nőről. Nem is értem mit eszik rajtad Perrie. – ezzel a gondolattal felállt, magukra hagyta a srácokat és az emelet felé vette az irányt.
-         Ez tényleg bunkó volt Zayn. – mondta társának Louis.
-         Nem érdekel, hogy bunkó volt vagy sem. Nekem akkor sem tetszik ez az egész. Szerintem a csaj csak ismertségre vágyik, ennyi az egész.

Camila nézőpontja

Már 5 nap telt el a randink óta, s Liam még csak fel sem hívott. Bár igazából én sem tettem. Nem is tudom miért. Olyan érdekesen távozott akkor reggel, féltem felhívni őt. Újra elkezdődött egy hét, s nekem dolgoznom kell. A szokásos reggeli készülődés után bekaptam pár falatot, kocsiba ültem és elindultam a munkahelyemre. Hiányzott a gyereknyüzsgés, imádom őket. A napom hamar eltelt, attól függetlenül, hogy félóránként a telefonomat néztem, várva egy hívásra. Azonban az a hívás nem jött, így csalódottan mentem haza. Hanna 3 napra elutazott, a cég ahol dolgozik, pár napos továbbképzésre küldte, így egyedül töltöm az időmet. Otthon melegítőbe bújva, popcornnal a kezemben leültem a kanapéra, bekapcsoltam Timothy Green különös élete című filmet, s hozzákezdtem a mozizáshoz. Pár perc múlva csengettek, ami félbeszakította filmnézést…

-         Zayn? Te mit keresel itt? – kérdeztem érdeklődve, s beinvitáltam a vendéget.
-         Beszélni szeretnék veled. – válaszolta, majd bementünk a nappaliba.
-         Elmondod, hogy miről akarsz velem beszélni? – roppant kíváncsi voltam, bár abszolút nem erre számítottam.
-         Az igazság az, hogy azt hiszem én tehetek róla, hogy Liam nem keres. Amikor hazajött tőled, beszélgettünk, volt egy kis nézeteltérés is köztünk veled kapcsolatban. Liam nem ismer téged, ezáltal könnyen befolyásolható a rólad kialakított véleménye. Camila, szerintem nem jó helyen keresel ismertséget. – teljes döbbenet ült ki az arcomra, nem tudtam felfogni azt, amit Zayn mond.
-         Te mégis miről beszélsz? – kérdeztem tőle indulatosan. – Nem az ismertség miatt töltöttem az időmet a társaddal, hanem mert őszintén kedvelem.
-         Engem ez nem hat meg, nem hiszek neked. Ha annyira kedveled, akkor miért nem hívtad fel az elmúlt 5 napban?
-         Mert azt gondoltam, hogy a kettőnk között történt dolog után valami baja van. Amikor elment, nem úgy viselkedett, ahogyan azt vártam. Nem akartam zaklatni, hátha gondolkodni akar.
-         Mindegy. Nem vagyok az a típus, aki beleszól a barátai életébe…
-         Látom..
-         Hmm?
-         Azt mondtam, hogy látom. Elvégre most sem azt teszed, nem? – mondtam gúnyosan.
-         Szóval nem vagyok az a típus, de nekem ez a kapcsolat nem tetszik és ezt Liam-nek is elmondtam. És azt is, hogy más pasikkal kávézgatsz.
-         Mi van??
-         Láttalak a belvárosban valami sráccal iszogattál.
-         Te figyeltetsz? Mit képzelsz magadról?
-         Nem figyeltetlek, csak véletlenül láttam. Egyébként meg nem kell kiabálnod. Az kiabál, akinek a háza ég, nem de bár?
-         Na jó ebből elegem van. Figyelsz engem, kilesed mit csinálok. Nem tudsz rólam semmit az ég adta világon. Mit képzelsz ki vagy te? Azt hiszed, mert Anglia legismertebb bandájában énekelgetsz, jogod van embereket gyanúsítgatni? Leszarom, hogy Zayn Malik vagy, lehetsz akár az angol királynő is, akkor sincs jogod vádaskodni és beleszólni a Liam-mel való kapcsolatomba. Mielőtt jössz itt nekem az okoskodásoddal, jártál volna utána mindennek. A sok kis csaj, aki imád téged a flancos ruháid, vagy a tökéletes arcod miatt, biztosan nem tudja milyen egy szarkeverő vagy!
-         Álljál már le, teljesen dilis vagy! – lépett közelebb Zayn.
-         Én vagyok dilis? Ki jött ide, azzal, hogy nem szólok bele a barátaim életébe.. ja láttalak egy sráccal kávézni.. Gondolkozzál már egy kicsit, könyörgöm.
-         Tök mindegy, ha a testvéreddel kávéztál, akkor is ugyanaz a véleményem rólad.
-         Milyen alapon alakítottál ki rólam véleményt? Mert találkoztál velem 5 percre nálatok? Vagy mert egy pletykaújságban szerepelek, aminek köztudottan a 80%-a kitaláció?
-         Akkor sem hagyom, hogy kihasználd Liam-et. Ő egy kedves, őszinte srác. Nem rég szakított a barátnőjével, erre jössz te, megdugatod magad.. – mielőtt befejezhette volna, kezem az arcán csattant. Feldühített, ahogyan beszélt rólam.
-         Szánalmas vagy Malik. Tűnj el innen!


Szinte kilökdöstem a pakisztáni srácot és rácsaptam az ajtót. Annyira felidegesített ezzel a történettel… újabb aggodalom, mit gondolhat rólam Liam Payne?!


***

Először is, köszönöm a Harmadik díjat Butterfly Girl! Hihetetlenül jól esik, hogy ennyi díjat kapok tőled.
Aztán pedig, itt az újabb rész. Várom a véleményeket, továbbra is érdekel mit gondoltok. Az előzőhöz nem sok érkezett.. :/ De ha van, aki nem szeret írni, akkor a pipákkal is megelégszem! Kérlek, tegyetek meg nekem ennyit! Köszönöm szépen!

És köszönöm, hogy már 8-an vagytok!!! :)
Úgy döntöttem, hogy minden vasárnap teszek fel részt, a délután folyamán. Úgyhogy aki kíváncsi a folytatásra, vasárnap nézzen be az oldalra!

4 megjegyzés:

  1. Kedves Cami!!:)

    Új olvasód vagyok fel is iratkoztam rendszeresnek(csak egyszerűn nem tudok írni csak így névtelenként nem tudom miért lehet hogy az én képességeimet haladja meg de azzal a "fiókkal" nem tudok:/ megjegyzést hagyni na mindegy)nagyon tetszik a történeted az alap is meg minden szegény Camila sajnálom ami történt vele/velük (itt a balesetre célzok). Na meg ez a Zayn mekkora egy köcsög volt már(jobb szót nem tudok rá)
    nem is ismeri Camila-t és már is véleményt alkot róla ez nem szép.
    És remélem hogy Liam felhívja és találkozik Cami-vel (vagy Cami Liam-et)és megbeszélik a dolgokat!Na mind1 reméljük a legjobbakat!:)Egyszóval jó rész lett!
    Már alig várom a folytatást!!Siess!!:)
    xoxo Kriszta

    VálaszTörlés
  2. Kedves Kriszta!

    Először is köszöntelek a feliratkozottak között! :) Nagyon jól esik, hogy írtál, borzasztóan örülök, hogy tetszik a történet. Bízom benne, hogy a folytatás is elnyeri majd a tetszésed! :)

    Üdv.: Cami :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! Aranyos vagy, hogy írtál!

    puszi ;)

    VálaszTörlés