2013. február 24., vasárnap

9. rész: Ő volt az...


A hétvégére Harry elhívott egy baráti összejövetelre. Mivel hamarosan turnéra indulnak, a rengeteg gyakorlás után, illetve a húzós turné előtt a banda tagok, a zenészek, a segítők elutaznak egy 3 napos hosszú hétvégére a Seychelle-szigetekre. Nagyon meglepett, azt hittem csak elugranak Oxfordba vagy Cambridge-be, nem gondoltam, hogy egészen a Seychelle-szigetekig mennek. Személy szerint örömmel vettem a meghívást, bár a Liam-mel töltött hétvégére abszolút nem voltam felkészülve, főleg, hogy nagy az esélye annak, hogy a kedves Danielle társaságát is élvezhetem. Próbáltam ezekre a kínos pillanatokra nem gondolni. Péntekre szabadnapot kértem, hogy nyugodtan készülődhessek. Igyekeztem összeszedni minden szükséges ruhát, illetve egyéb hasznos dolgot. Mivel télből megyünk a nyárba, a ruháim többségét a fürdőruhák, a szoknyák és a rövidnadrágok tették ki. Izgatottan vártam az értem jövő fekete autót. Úgy éreztem a szívem majd kiesik a helyéről. Amikor megérkezett a várva várt terepjáró, Harry szállt ki belőle és indult a házunk felé. Ajtót nyitottam neki, segített a bőröndöm cipelésében. Meglepetésemre az autóban más nem ült. Kicsit csalódott voltam. Akármennyire tartottam a Liam-mel való találkozástól, titkon reméltem, hogy ő is ott lesz, egyedül. Sajnos a buta reménykedésemet magam mögött kellett hagynom, s csatlakoztam az autóba beszálló Harry-hez. Útközben Harry-vel beszélgettem, így rendívül gyorsan eltelt a repülőtérhez vezető út. A reptéren már a csapat többi tagjai is várakoztak. Louis-t Elenaor, Zayn-t pedig Perrie kísérte. Mivel még nem találkoztam a lányokkal, bemutatkoztunk egymásnak, s hamar megtaláltam velük a közös hangot. Zayn már nem volt annyira elragadtatva tőlem, de nagyon is megelégedtem a nekem lökött „Hello-val”. Az aggodalmam persze bekövetkezett, a terminál bejáratán sétált be Liam, jobb oldalán bájos barátnőjével. Fogalmam sem volt, hogy vajon tud-e arról, hogy én is velük tartok, mindenesetre én próbáltam természetesen viselkedni. Elképzelve magamat, nem hiszem, hogy ez nagyon sikerült. Röhejes nevetésbe kezdtem, amikor megérkeztek, igazából nem tudom mi volt a nevetés tárgya, de el akartam terelni zavaromról a figyelmet.

-         Sziasztok! Készen álltok a röpke nyaralásra? – kérdezte Liam, miközben végig szemlélte az öltözékemet. Pillantásától lábaim remegésbe kezdtek.
-         Jó kis hétvége lesz, itt hagyjuk a havas-fagyos Londont, és meg sem állunk a napsütötte Seychelle-szigetekig. Már alig várom, hogy ujjaim közt érezzem a simogató homokszemeket. – felelte Louis.
-         Louis, ma nagyon költői vagy. Mi történt veled? – kacsintott társára a szőke fogszabályzós srác.
-         Ez alap nálam, csak ritkán mutatom meg mi is veszett el bennem. Minden napra tartogatok nektek valami meglepetést. – nevetett Louis. Ismét elővettem nevetséges kacagásomat. Eddig nem vettem észre, de mostanában ha zavarban vagyok, mint egy nem normális, nevetést erőltetek magamra. Szánalmas vagyok.

Hamarosan bemondták, hogy a repülőgépünk indul, ezért hogy kerüljem a Liam-mel való kontaktust és kellemetlen pillanatokat, megkértem Harry-t, hogy menjünk előre. A poggyász feladónál útnak indítottuk bőröndjeinket, és elsők között szálltunk fel az első osztályra. Kettesével ültünk, a fiúk barátnőikkel, Niall egy számomra ismeretlen lány mellett, én pedig Harry-vel. Liamék ültek előttünk, mintha a sors direkt tenné ezt velem. Semmi másra nem vágytam, csak hogy lássam, hogyan enyelegnek. Fülembe tettem a fülhallgatót, bekapcsoltam Adele – Turning tables című dalát és lágy dallamokkal a fülemben vágtam neki a közel 10 órás repülőútnak. A fiúk végig hülyéskedték az utat, a szégyenlőségem kezdett megtörni. Elenaor és Perrie sokat beszélgettek velem, ami igazán jól esett. Úgy éreztem megkedveltek, ami persze kölcsönös volt. Remélem egyszer Zayn is rájön, milyen egy barom. Elítél, pedig nem is ismer. Az út viszonylag gyorsan eltelt, este 8-ra már meg is érkeztünk a szálláshelyre. Csodálatos szálloda volt, a kert közepén hatalmas medence, pálmafák mindenütt. Engem szabályosan lenyűgözött. A fiúk úgy döntöttek, hogy miután elfoglaltuk a szobákat, menjünk el egy kis városnézésre. Ezalatt értem a bárok felkeresését és a határtalan lerészegedést. Mindenki elvégezte dolgát, pakolás, tusolás. Én egy zöld ruhát választottam az estére, barna magas sarkú szandállal, barna táskával és néhány kiegészítővel. Szőke hajamat a vállamra engedtem. Nagyon hamar elkészültem, így lementem a szálloda hall-jába várakozni a többiekre.
Elsőként Liam lépett ki a tágas szálloda liftjéből. Lassú léptekkel közeledett felém. Miután észrevett meglepetten nézett végig rajtam. Szemeiből szokatlan nyugtalanságot és izgalmat véltem felfedezni. Elpirult.

-         Huuha..- kereste a szavakat. – Gyönyörűen nézel ki!
-         Kössz Liam, kedves vagy! Danielle, ő nem jön? – kérdeztem érdeklődve.
-         Nem, azt mondta fáradt, inkább pihenne.
-         Értem. Hát sajnálom, hogy kihagyja ezt a szép estét. – Igen, ez nagyon alattomos kijelentés volt. Sajnálja a fene. Örülök neki, hogy nem kell néznem a tökéletes testét és hallani a csilingelő hangját. Na meg Liammel való enyelgését. Liammel álltunk egymás mellett, kínos csend ült ki a teremben. Szerencsére megjelent Niall, így ez oldotta a feszültséget. Ezután szépen-lassan szállingóztak az emberkék. Sok-sok kedves bókot kaptam a srácoktól, ami nagyon jól esett.
Miután mindenki megérkezett, nyakunkba vettük a várost. Leginkább Harry társaságában voltam. Louis és Zayn a barátnőikkel sétáltak, Liam pedig Niall-el. Mindvégig éreztem a vibrálást közöttem és a rövid hajú srác között, tekintetünk többször is találkozott, amibe vagy ő, vagy pedig én pirultam bele. Jól éreztem magam, nagyon. Annyira boldog voltam, hogy Danielle nem tartott velünk. Elrontotta volna az összképet. Kevés gyaloglás után betértünk egy elegáns szórakozóhelyre. Ezt kifejezetten jó ötletnek tartottam, magas sarkúban annyira nem jó sétálni. Sok eszem volt, hogy ebben indultam el. Összesen 10-en voltunk, Louis pedig 100 tequilát rendelt. Ledöbbentem, amikor a pincér folyamatosan tequilákkal rohangált az asztalunkhoz. Az iszogatást követő 1,5 órában mondanom sem kell, senki nem volt szomjas. A srácok jobbnál-jobb történeteket meséltek. Harry és Niall félmeztelenül táncolt egy oszlop mellett. Louis Elenaor-ral romantikus enyelgésbe kezdett a parkett közepén. Zayn és Perrie sikeresen összeveszett valami jelentéktelen dolgon, ám a harag nem tartott sokáig, pár perc elteltével vad nyelvjátékba kezdtek az asztalnál. A sors fintora, Liam és én maradtunk kettesben. Mivel részegen sokkal közvetlenebb vagyok, és a 8 tequila megtette hatását, Liam-et táncolni hívtam. Utolsó emlékem az estéről, hogy Harry nyakában ülök a tánctéren, Liam és Niall pedig Gangnam Style táncot lejtett mellettünk…

Másnap kínzó fejfájásra ébredtem. Amint kinyitottam a szemem a nap sugarai világították át a szobát. Iszonyatos meleg volt a helyiségben. Alig láttam valamit, nagy nehezen feltápászkodtam az ágyról és elhúztam a sötétítőt. A fürdőszoba felé indultam, azonban valamin megakadt a szemem. Az ágyban egy rövid hajú, csupasz vállú személy szuszogott a párnák között… Ő volt az... Az én ágyamban?! Te jó isten, mit tettem?

***

Köszönöm szépen a 7 pipát és a hozzászólást! Nagyon jól esett, aranyosak vagytok!
Ez a rész nem lett olyan hosszú, de remélem azért tetszeni fog. Ehhez is várom a véleményeket, bármilyen formában!

Butterfly Girl, neked pedig köszönöm, hogy elhalmozol díjakkal, de ennyit meg sem érdemlek! Fantasztikus vagy! Köszönöm! :)

A következő rész SZERDÁN várható! :)

4 megjegyzés:

  1. hat ezt a reszt is madtam mint a tobbit ..vajon mitortent az ejszaka kivancsi vagyok ra leci siess nagyon a kovivel puszi emo :X

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, hogy írtál! Nagyon örültem neki! Szerdán teszem fel az új részt! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyooon tetszett :) Már nagyon várom a következőt. :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves, hogy írtál! Nagyon nagyon köszönöm! Igyekszem az új résszel! :)

    VálaszTörlés